Versenyzők
Akik az alkatrészeket élesben tesztelik
A puding próbája az evés, ahogy tartja a mondás. Ezért az általam tervezett alkatrészeket versenyző ismerőseimmel teszteltetem, hogy képet kapjak az alkatrészek használhatóságáról éles versenykörülmények között.
|
Adatok |
|
Autó:
|
Renault Clio Gr.A |
Nemzetiség: |
belga |
Versenynem: |
rallye |
Tesztelt alkatrész: |
FRS kit (hosszú váltóbot, Stiff Shif t 3.0, rézpersely) |
Egyéb: |
Legnagyobb teljesítmény / nyomaték: 205 LE / 217 Nm
SADEV 6 fokozatú manuális váltó
Végsebesség 155 km/h 7300 1/min fordulatszámnál 6. sebességfokozatban)
Gr.A futómű
|
|
|
|
Adatok |
|
Autó:
|
Renault Clio 16V Turbo |
Nemzetiség: |
magyar |
Versenynem: |
drag |
Tesztelt alkatrész: |
Stiff Shif t 1.0, gömbbetét, Quickshift 15% |
Egyéb: |
MNASZ Gyorsulási-Drag Országos Bajnokság 2010 és 2011 összetett I.hely
Toyota Road Service Kupa - Kunmadaras 2010
S3 (3800ccm-ig) összetett I.hely
Dragracing Bajnokság - Kiskunlacháza 2010
S3 (3800ccm-ig) összetett III.hely
Legjobb idő:
1/4 mérföld: 11,88s @ 197,5km/h |
|
|
Deák Sándor
|
Adatok |
|
Autó:
|
Renault Clio 1.2 Turbo |
Nemzetiség: |
magyar |
Versenynem: |
pálya |
Tesztelt alkatrész: |
Fast Road Shifter |
Egyéb: |
motor: Renault Energy 1.2 Turbo, motorvezérlő: VEMS, 145 LE |
|
|
Burpspeed -Tony Hunter és Jay Payne
|
Adatok |
"Mióta a Division Performance váltórudazat-módosítást alkalmazzuk a versenyautónkban, a biztos váltás lehetővé teszi, hogy egy dologgal kevesebbel foglalkozzunk verseny közben. Kiváló munka."
|
Autó:
|
Renault Clio 172 Phase 1 |
Nemzetiség: |
angol |
Versenynem: |
pálya |
Tesztelt alkatrész: |
Stiff Shift 2.0, gömbbetét, váltóbot-persely |
Egyéb: |
motor: Renault F4R 736 + AT Power Port Throttles, motorvezérlő: Engine Control EC1, váltó: Renault JC5-129, futómű: AST, 196bhp, 168lbf |
|
|
Team Blue Flash -Gordon Brodie
|
Adatok |
|
Autó:
|
Renault Clio 172 Phase 1 |
Nemzetiség: |
skót |
Versenynem: |
sprint, hillclimb |
Tesztelt alkatrész: |
Stiff Shift 1.0, gömbbetét |
Egyéb: |
motor: Renault F4R + Jenvey ITB, lökettérfogat: 1998 ccm, motorvezérlő: OMEX 600, felfüggesztés: D2 állítható lengéscsillapítók, AST állítható toronytámasz, Whitelane hátsó stabilizátorrúd, Pro Alloy hűtő, Max. teljesítmény / nyomaték: 210bhp / 160ft/lbs, váltó: Renault JC5-130 + 5.25 végáttétel + Gripper Rally differenciálmű |
|
|
Michael Demant Jensen
|
Adatok |
|
Autó:
|
Renault Clio 2.0 Hybrid |
Nemzetiség: |
dán |
Versenynem: |
pálya |
Tesztelt alkatrész: |
Quickshift 10%, váltóbot-persely |
Egyéb: |
motor: Renault F7R + Jenvey ITB, lökettérfogat: 1998 ccm, hajtórúd: Wössner, dugattyú: Wössner Cr 11.2, vezérműtengely: CatCams 5502225, motorvezérlő: FMJ, teljesítmény: 220 bhp, váltó: Renault JC5-014 14/60-as végáttétellel és önzáró differenciálművel |
|
|
Warren Spires
|
Adatok |
|
Autó:
|
Renault R5 GTT |
Nemzetiség: |
ausztrál |
Versenynem: |
pálya |
Tesztelt alkatrész: |
Quickshift 15%, Stiff Shift 2.0 |
|
|
|
|
Pavel Herc
|
Adatok |
|
Autó:
|
Renault R5 GTE |
Nemzetiség: |
szlovák |
Versenynem: |
szlalom, rallye |
Tesztelt alkatrész: |
Stiff Shift 1.0, merev gömbbetét |
Egyéb: |
motor: Renault F7P |
|
|
|
|
|
|
|
|