Test in progress

Versenyzők

Akik az alkatrészeket élesben tesztelik

A puding próbája az evés, ahogy tartja a mondás. Ezért az általam tervezett alkatrészeket versenyző ismerőseimmel teszteltetem, hogy képet kapjak az alkatrészek használhatóságáról éles versenykörülmények között.



Renault Clio Gr.A - Alexis Frisque

Adatok

Autó:

Renault Clio Gr.A

Nemzetiség:

belga

Versenynem:

rallye

Tesztelt alkatrész:

FRS kit (hosszú váltóbot, Stiff Shif t 3.0, rézpersely)

Egyéb:

Legnagyobb teljesítmény / nyomaték: 205 LE / 217 Nm
SADEV 6 fokozatú manuális váltó
Végsebesség 155 km/h 7300 1/min fordulatszámnál 6. sebességfokozatban)
Gr.A futómű

 

 

 



PPP Autó - Pinczehelyi Tamás

Adatok

Autó:

Renault Clio 16V Turbo

Nemzetiség:

magyar

Versenynem:

drag

Tesztelt alkatrész:

Stiff Shif t 1.0, gömbbetét, Quickshift 15%

Egyéb:

MNASZ Gyorsulási-Drag Országos Bajnokság 2010 és 2011 összetett I.hely
Toyota Road Service Kupa - Kunmadaras 2010 S3 (3800ccm-ig) összetett I.hely
Dragracing Bajnokság - Kiskunlacháza 2010 S3 (3800ccm-ig) összetett III.hely
Legjobb idő: 1/4 mérföld: 11,88s @ 197,5km/h

 

 

 



Gyöngyösi Motorsport - Horváth Zsolt

Adatok

Autó:

Renault Clio Williams Phase 2

Nemzetiség:

magyar

Versenynem:

szlalom

Tesztelt alkatrész:

Stiff Shift 1.0

Egyéb:

motor: Renault F7R 730, portolt hengerfej, Clio III RS dugattyúk, CatCams 5502225, Mocal olajhűtő
Speed-Proex Kupa (Kakucsring) I. helyezett

 

 

 

 



Deák Sándor

Adatok

Autó:

Renault Clio 1.2 Turbo

Nemzetiség:

magyar

Versenynem:

pálya

Tesztelt alkatrész:

Fast Road Shifter

Egyéb:

motor: Renault Energy 1.2 Turbo, motorvezérlő: VEMS, 145 LE

 

 

 

 



Burpspeed -Tony Hunter és Jay Payne

Adatok


Tony

"Mióta a Division Performance váltórudazat-módosítást alkalmazzuk a versenyautónkban, a biztos váltás lehetővé teszi, hogy egy dologgal kevesebbel foglalkozzunk verseny közben. Kiváló munka."

Autó:

Renault Clio 172 Phase 1

Nemzetiség:

angol

Versenynem:

pálya

Tesztelt alkatrész:

Stiff Shift 2.0, gömbbetét, váltóbot-persely

Egyéb:

motor: Renault F4R 736 + AT Power Port Throttles, motorvezérlő: Engine Control EC1, váltó: Renault JC5-129, futómű: AST, 196bhp, 168lbf

 

 

 

 



Freitas Motorsport -Rodrigo Freitas

Adatok

Autó:

Renault 5 GT Turbo

Nemzetiség:

spanyol

Versenynem:

rallye

Tesztelt alkatrész:

Stiff Shift 2.0, Stiff Shift 3.0, merev gömbbetét

Egyéb:

lökettérfgat: 1397 ccm, sport vezérműtengely, teljesítmény: 165 LE, szinterkuplung, elektromos kormányszervó, Renault Sport futómű

 

 

 

 



Team Blue Flash -Gordon Brodie

Adatok

Autó:

Renault Clio 172 Phase 1

Nemzetiség:

skót

Versenynem:

sprint, hillclimb

Tesztelt alkatrész:

Stiff Shift 1.0, gömbbetét

Egyéb:

motor: Renault F4R + Jenvey ITB, lökettérfogat: 1998 ccm, motorvezérlő: OMEX 600, felfüggesztés: D2 állítható lengéscsillapítók, AST állítható toronytámasz, Whitelane hátsó stabilizátorrúd, Pro Alloy hűtő, Max. teljesítmény / nyomaték: 210bhp / 160ft/lbs, váltó: Renault JC5-130 + 5.25 végáttétel + Gripper Rally differenciálmű

 

 

 

 

 



Michael Demant Jensen

Adatok

Autó:

Renault Clio 2.0 Hybrid

Nemzetiség:

dán

Versenynem:

pálya

Tesztelt alkatrész:

Quickshift 10%, váltóbot-persely

Egyéb:

motor: Renault F7R + Jenvey ITB, lökettérfogat: 1998 ccm, hajtórúd: Wössner, dugattyú: Wössner Cr 11.2, vezérműtengely: CatCams 5502225, motorvezérlő: FMJ, teljesítmény: 220 bhp, váltó: Renault JC5-014 14/60-as végáttétellel és önzáró differenciálművel

 

 

 

 



Warren Spires

Adatok

Autó:

Renault R5 GTT

Nemzetiség:

ausztrál

Versenynem:

pálya

Tesztelt alkatrész:

Quickshift 15%, Stiff Shift 2.0

 

 

 

 

 

 



Pavel Herc

Adatok

Autó:

Renault R5 GTE

Nemzetiség:

szlovák

Versenynem:

szlalom, rallye

Tesztelt alkatrész:

Stiff Shift 1.0, merev gömbbetét

Egyéb:

motor: Renault F7P

 

 

 

 

 


Fejlesztés alatt: Egyszabadságfokú csillapított rendszer szabad mozgását modellező program

A futóművek cikksorozat rugózással és lengéscsillapítással foglalkozó részének könnyebb megértéséhez készül ez az egyszerű szoftver.